onsdag 2. mai 2012

"Sukkertøy"

På mandag fikk jeg pakke i posten, og det var litt av et "sukkertøy" som møtte meg da jeg åpnet. Så herlige farger, så man kan jo ikke annet enn å bli glad av dette.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Garnet i pakken skal gå til å strikke flere av tova sokkene. Har allerede et rosa par på pinnene, så nå ble resteprosjektene mine nok en gang lagt på is. Tenkte å få Ingrid til å hjelpe meg med å nøste opp hespene, men der var ikke tålmodigheten så veldig stor akkurat. Klarte å få henne med på det første nøste  etter mye lokking og luring, så det spørs om jeg må finne på noe annet til resten. Husker godt at jeg sto slik til mormor når hun hadde garnhesper som skulle nøstes opp. Det er vel ikke sikkert at jeg var så veldig tålmodig jeg heller.....

Ingen kommentarer: