onsdag 30. mai 2012

Kortlaging

Sist helg var den store konfirmasjonshelgen her i bygda. Vi var gjester i kun en, men noen gaver og korthilsner utenom ble det selvsagt.  Jeg er egentlig veldig glad i å lage kort, men jeg tar meg alt for sjelden tid til å sette meg ned med det. Det blir som regel noe i full fart før vi skal avgårde i et eller annet selskap. Men når jeg først tar meg tid synes jeg det er veldig morsomt og kan sitte både vel å lenge med det. 



Tror jeg skal bruke litt tid på kortlaging i tiden fremover. Det er jo en flott hobby syssel. Kanskje kommer jeg i gang med å få noen bilder i albumene igjen også. Det området er blitt forsømt både vel å lenge, noe jeg så tydelig i før helgen da jeg laget et mini album til konfirmanten.  Da fant jeg bilder som var fremkallt for over tre år siden, de lå fortsatt så fint i konvolutten sin....





Ja, ja, jeg får prøve å ta et skippertak der også, så kanskje det blir system etterhvert.  Uansett her er noen bilder av kortene jeg laget til årets konfirmanter.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Så flink du er! Koselig med et kort som ingen har maken til. Jeg har ikke noe erfaring med kortlaging, men passer på å kjøpe når jeg finner heimeproduserte kort for salg. Prisen er ofte den samme som for "kjøpekort", men det er jo mye flottere med et heimelaga kort.

Ønsker deg en fortsatt fin dag! Her er det fint vær, men noe kjøligere enn i pinsa.

Tranghaugen sa...

Takk for det Ingunn, liker som sagt dette veldig godt,men blir ikke nok tid. Jeg synes også det er så stas å få hjemmelaga kort, og håper de jeg gir bort til også får litt glede av det.

Her er visst fin været over for denne gangen, temperaturene har falt nesten 20grader, men håper sommeren snart kommer tilbake. :)