mandag 14. mai 2012

Sirkus

Torsdag forrige uke var det klart for årets sirkus. Mor i huset var i utgangspunktet ikke så veldig ivrig på å komme seg av gårde, men datteren var desto mer ivrig.  Jeg var den "heldige" som fikk være med henne, far i huset mente han bidro nok med å betale billetten. 



Heldigvis for meg var det flere mødre som hadde vært like heldige, så da hadde jeg iallefall selskap de timene herligheten varte.  Uansett frøkena koste seg masse og hadde en topp kveld med selskap av gode venner.



Mor hadde det ikke så aller værst hun heller, hadde de bare hatt kaffe å selge i tillegg til sukkerspinn og popcorn så hadde jo kvelden vært topp. Hyggelig selskap hadde jeg hvertfall og jeg skal ikke nekte for at det var flere av numrene som imponerte meg, de er jo flinke.




Vel, så lenge dette kun skjer en gang i året, så er det til å holde ut. Neste år skal jeg hvertfall ha med meg en termos med kaffe og strikkinga mi. Vi var skjønt enige om at det måtte gå fint an å gjøre det  til neste år.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: