søndag 3. juni 2012

Nato Tiger Meet Airshow

Går dagen tilbrakte vi på Ørlandet sammen med gode venner. Vi hadde tatt turen dit i anledning Natos tiger meet show. Vi var ikke alene om å ha lagt turen dit i helgen, nå er det noen som spekulerer i om dette er det største arrangementet som noen gang har vært på Fosen.  




Det var iallefall folksomt. Jeg tror egentlig ikke jeg er klar over hvor stort dette var, de som jobber med dette forstår vel litt bedre hva dette går ut på. For jeg som egentlig ikke er spesielt interresert i fly var dette spennende å oppleve. Vi fikk sett mange av flyene på nært hold. Terje og Ingrid var en runde inne i sea kingen også, noe som falt i smak til begge to.



Flyshowet var imponerende, selv om jeg innimellom lurte litt på om dette kunne gå bra.




Siden det var Tiger show så fikk selvsagt ungene malt seg som tigere, noe som var svært så populært. Over her er min lille tigerjente, under er det flere små tigere som vi koste oss sammen med i går.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: