mandag 5. mars 2012

Vakker

En stund siden jeg fikk denne vakre telysestaken nå. Jeg var nemlig så heldig å få denne skjønnheten i morsdagsgave fra min mann og barn. Men siden overskuddet til blogging har vært relativt fraværende har den heller ikke blitt vist frem her. Jeg merker at nå som dagene stadig blir lysere kommer også overskuddet så smått tilbake. De siste dagene har vi hatt et alldeles strålende vær med sol fra nesten skyfri himmel, og det hjelper jo masse på humøret. Nå virker det som om våren er i annmarsj, det er fortsatt litt snø igjen her, men det er ikke mye og den forsvinner vel fort om været fortsetter.


Nå skal jeg bruke litt av overskuddet mitt til å rydde litt før det blir middag og skitrening med lille frøkena her, så kommer jeg vel snart tilbake med litt overskudds blogging igjen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: