torsdag 22. mars 2012

Snart påskeferie

Her raser dagene av gårde og om ei ukestid er det påskeferie. Jeg begynte tidlig med påskestrikk i år da elevene jeg har i kunst og håndverk skulle lage noe til påske, så måtte jeg ha noe å vise fram. Enn så lenge er det ikke kommet bilder av disse ennå, får vel prøve å få til det i løpet av helgen. Dagens bilde har jeg lånt hos Drops design, jeg oppdaget nemlig i dag at de har startet med påskekalender med en ny oppskrift hver dag. Gleder meg til å følge med på den. Vil du ta en titt selv så kan du bare gå inn her




Nå skal jeg finne sengen, dette har vært en lang dag. Etter jobb har jeg og Mads vært i byen på røntgen med kneet hans. Heldigvis ikke noe alvorlig, men greit å få det sjekka. Slike byturer etter jobb er slitsomme, litt for mye kaos etter min mening. Det hele ble jo ikke særlig mye bedre av at vi måtte stå nesten en time i kø for å komme oss igjennom byen på tur hjem heller. Har virkelig ikke tålmod til kø ståing....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: