lørdag 3. mars 2012

Lue

Like etter jul startet jeg på ei lue til Ingrid, oppskrifta fant jeg på nett en eller annen plass. Av en eller annen merkelig grunn ble den ikke gjort ferdig, men lagt i den store kurven. Når jeg i vinterferien skulle ta den frem igjen og prøve å få den gjort ferdig hadde jeg selvsagt ikke notert meg siden hvor jeg fant oppskriften på lua. Så siste del av lue er strikket litt etter eget hode. Jeg prøvde å se hva jeg hadde gjort tidligere og kom fram til noe som lignet.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fellingen på lua fant jeg i en annen lueoppskrift, så da ble det den. Blomsten jeg heklet ble litt i minste laget, den vises jo nesten ikke. Ingrid mente den burde ha vært i en annen farge og det er mulig hun har rett. Kanskje jeg nå lærer på dette. For det første det kan være veldig lurt å notere ned eller lagre sider jeg finner med oppskrifter jeg tenker å bruke. Jeg klarer jo uansett ikke å huske det. Og for det andre så er det vel en fordel å gjøre ferdig et strikke prosjekt før jeg legger det bort. Så får vi se hvordan dette går.

Ingen kommentarer: