mandag 26. mars 2012

Genial oppfinnelse

Må bare vise frem siste resultat av nettshopping gjort her i huset. Jeg har nemlig kjøpt meg strikkeveske, altså en veske for å ha strikkepinnene mine i. Og ikke hvilke som helst pinner, men rund pinner. Dette synes jeg var en så genial ide at jeg kjøpte en ekstra som jeg har gitt bort i gave. Jeg har i lengre tid irritert meg over at det har vært vanskelig å få til et system i rotet med rund pinnene.




Dette problemet er nå løst, takket være  denne siden som jeg tidligere har handlet til også. Så om det er flere der ute som mangler system i rotet sitt, så ta en titt, veskene finnes i flere farger også.
Nå er det tid for mer påskestrikk, jeg kjøpte jo selvsagt litt garn og mønster når jeg først skulle bestille noe...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: