torsdag 29. mars 2012

Påskehane

Siden jeg var så godt i gang med påskeforberedelser(på strikkefronten..) så må jeg bare ta med denne påskehanen også. Oppskriften til denne var i den samme pakken som strikkeveska, og var super enkel og super rask og strikke. Strikket ferdig på en kveld, og jeg er ingen reser på pinnene altså. Blir nok en til i samme slengen, da jeg allerede har gitt bort denne i bursdagsgave til svigerinne Line. Frister det å strikke en slik får du kjøpt oppskriften hos Mikk-ldesign 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Når jeg nå var i gang med påskeprodukter så kunne jeg jo like godt melde meg på med denne også i påskeutfordringen til Pinnekroken. Fristen går ut ved midnatt i morgen kveld, så har du strikket noe til påske rekker du fint å melde deg på ennå. Ellers så har de jo hele tiden noen andre utfordringer gående, mye spennende iallefall.

1 kommentar:

Signe sa...

Så påskegul og fin :-) Velkommen med i utfordringen vår og lykke til :-))

Hilsen Signe
-Pinnekroken-