fredag 3. februar 2012

Små strikk

Jeg har startet det nye året med å prøve å få brukt litt av garnlaget mitt. Det har nemlig hopet seg litt opp. Så nå prøver jeg å finne småtterier som jeg kan strikke med det garnet jeg har.  Jeg har sikkert hatt en plan med garnet den gangen jeg kjøpte det, men det har jeg glemt eller så ble det ikke noe av den planen. 




Men nå har jeg iallefall fått brukt noe av garnlageret. Det øverste bildet her ser dere pyntekanten som jeg har strikket til støvlettene mine. Jeg er ikke noen strømpe strikker så isteden for å strikke flotte sokker, har jeg kun strikket pyntekanten. Veldig rask strikk og kjekt for å få unna rester.




Pulsvarmere i samme garn ble strikket i påska i fjor, men er ikke helt sikker på om jeg har vist de frem her tidligere. Pulsvarmere er jo også flott strikk til å få brukt opp rester. Vel ennå er det ikke tomt av dette garnet som forresten heter det Alpha og er i fra trysil garn.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disse pulsvarmerne er strikket nå etter jul også i fra det store garnlageret. Disse er strikket i mor åse blandingsgarn fra rema. Godt og mykt garn som er veldig godt å strikke med. Har strikket noen skjerf/sjal til baby i det fra før, og ennå er ikke det lageret helt tomt. Så som dere kanskje skjønner så har jeg store muligheter med garnlageret mitt. Det gjelder bare å få tid nok.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Likte pyntekanten din til støvlettene :-) D er tips jeg stjeler :-P Klem fra Wenche

Ingunn sa...

Satt akkurat å så på bloggen til Brit på Frøya og så at hun hadde satt i gang garnslanking av sitt 50 kg (!) garnlager! Nå har ikke jeg 50 kg garn, men likevel ligger det og slenger et nøste her og et nøste der... Kjent med sånne småprosjekter for å få det unna, så kan vi kjøpe nytt garn med litt bedre samvittighet... ;)

Tranghaugen sa...

Pyntekanten har jeg også funnet en plass, husker bare ikke hvor....Men kjenner jeg deg rett klarer du vel å komme på noe selv Wenche :)