onsdag 29. februar 2012

Siste rest av julestrikk

Vel, det sies at jula varer helt til påske, så da har jeg vel egentlig god tid på meg. Begge disse to er strikket for en stund siden, men siden det har vært litt dårlig med blogginnlegg  fra denne fronten,  så har disse blitt avglemt. 



Denne nissevinskjuleren er den andre jeg strikker, den forrige ble gitt bort i julegave og den rakk jeg ikke å ta bilde av. Nå ble den også litt mer vel lykket  enn denne. Jeg driver jo å strikker restegarn for tiden, så for å unngå å kjøpe nytt rødt garn brukte jeg bare noe som jeg hadde liggende og som var i omtrent samme farge.  Det viste seg å ikke være så lurt, for garnresten var i superwash og tovet veldig dårlig. Så dermed ble luetoppen noe slapp. Ja, ja sånn kan det gå. 




Til slutt var det disse nissehode gryteklutene, ble ikke helt fornøyd med de heller, det mangler på en måte noe . Jeg vurderer litt om jeg skal brodere på noen øyne eller nå sånt. Men det blir ikke før det nærmer seg jul igjen, disse er nå pakket ned sammen med julepynten  på mørkloftet. Nå blir det tid til litt strikking før middag og zumba i kveld. Jeg er nemlig igang med påskestrikken, og det er nok lurt, ukene går fort mot påskeferie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: