lørdag 28. januar 2012

Pepperkakehusknusing

Ting tar litt tid her fortiden, eller kanskje det en nettopp det motsatte som skjer. Dagene går i allefall fort, noe som fører til at jeg ikke rekker å oppdatere denne bloggen slik som jeg ønsker. Men jeg gir meg ikke riktig ennå altså, oppdateringer kommer, men det blir nok ikke så ofte som jeg har sett for meg. 




Nå kommer omsider bildene fra pepperkakehusknusingen som også i år ble gjennomført på bursdagen min første helgen i januar. Det har på en måte blitt en tradisjon at vi knuser pepperkakehuset den dagen, og det er jo greit også, for da vet ungene at det ikke er noen vits i å mase noe tidligere.




Vel, vi får vel si oss ferdige med bildene fra julen nå da. Så får jeg satse på at jeg klarer å oppdatere denne bloggen med jevne mellomrom fremover. Har tatt noen bilder av div strikke prosjekter den siste tiden, så da kommer det forhåpentligvis noen bilder av det. Har en plan om å huske å ta bilde av alt jeg strikker i 2012, så kan jeg se tilbake på det ved nyttår og se hvor mye det har blitt. Spennende!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer:

VillaPinoPila sa...

Hei Laila!

Nå har jeg endelig rotet meg til å trykke på følger-knappen din, har jo lest bloggen din i over ett år :-))
Har startet å blogge litt selv, så du må gjerne stikke innom ;-)

Klem Elin Vågø

Tranghaugen sa...

Hei Elin!
Så koselig at du titter innom oss :)
Skal stikke innom deg jeg også.
Klem Laila