mandag 20. februar 2012

Vinterferie

Her er det vinterferie på hele gjengen, mannen har til og med tatt noen dager fri, så her nyter vi å ha fri. Denne helgen har det kommet store mengder med snø, så dagen i dag har gått med til snømåkking. Jeg var ute og måkket i går kveld også, men det så ikke slik ut i dag tidlig da jeg sto opp. Ja,ja får vel se på det som gratis trim da så er det ikke helt bortkastet heller.



Litt moro må vi ha også, så når snømåkkingen var over laga vi oss en snømann. Ingrid var stor fornøyd med snø, så det blir nok flere turer ut på henne de nærmeste dagene tenker jeg. Jeg for min del synes vi har nok snø nå. Håper på at det holder seg slik en stund nå og så kan det bli vår. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer:

inga sa...

dressen passa bra den, og en fin snømann

Tranghaugen sa...

Dressen passa perfekt den. Snømannen derimot er historie, regnet bort i natt :(