onsdag 8. februar 2012

TM i Olavshallen

I helgen var det Trønderskmesterskap for korps i Olavshallen, og siden Ingrid er begynt som aspirant i korpset måtte vi på det. Stadsbygd skolekorps har i et par år samarbeidet med Tillerbyen skolekorps av den enkle grunn at de har samme dirigent. Så med begge korpsene i et korps ble også aspirant/junior korpset ganske stort. 


De spillte i lillekammersal i Olavshallen og fyllte opp den og vel så det, vi fikk stå plass helt bakerst. Må si jeg var stolt over alle de flinke ungene som var med på dette. De spilte kjempe bra sammen selv om de kun har hatt to øvingslørdager sammen. I aspirant/junior klassen blir det ikke kåret noen vinner, men hvert korps får en tittel. Vårt korps ble kåret til trøndelags mest rocka korps. Noe som var vel fortjent, for de rocka virkelig.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Må skryte litt av hovedkorpset også med det samme jeg er i gang her nå. De kom på andre plass i sin klasse, kun et lite poeng bak vinneren. De var kjempe gode og laget virkelig stemning i salen. Moro å høre på korps når det svinger sånn som det gjorde i helgen. Jeg gleder meg allerede til neste år, for da tror jeg at vi vinner :)

Ingen kommentarer: