mandag 23. mai 2011

Vel overstått 17.mai og snart ferie

Da var årets 17 mai vel overstått og vi er godt i gang med hverdagen igjen. Forrige uke fortsatte i samme hektiske tempo med mye på timeplanen, så dagene går litt raskere enn jeg helt liker. Men det kommer jo også noe positivt ut av at dagene går så fort, for nå er det ikke lenge igjen til det er ferie for min del. Det er jo en del fri dager som kommer snart, så da går jo ukene ennå raskere.





Strikkingen blir det så som så med for tiden, men jeg har ikke helt lagt den bort altså, ting tar bare litt lengre tid nå. Kvikk lunsj høna som ble påbegynnt og ferdig strikket i påska er først nå ferdig montert og tøvet. Ble svært så fornøyd med den. Blir fin å pynte med til neste påske ja.




Denne vinflaske skjuleren, som det er meningen skal være ei ku ( men som enkelte mener ligner mer på en hund...) har jeg strikket to av så langt. Blir nok flere av den for denne går det fort å strikke, oppskriften på denne får du kjøpt her i tillegg til masse annet flott.  Jeg har flere oppskrifter liggende derifra som jeg ikke har rukket å prøvd ennå, men det skal nok bli etterhvert.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Denne vinkua ble strikket ferdig for snart 6mnd siden, men siden montering har en tendens til å ta lang tid med meg blir ting liggende ferdig strikket uten at noe mer skjer. Hadde en kveld forrige uke som jeg brukte på flere slike prosjekter, det er hvertfall godt å få det unna. Ble ikke 100% fornøyd med kua, men det er det jo i grunnen sjelden jeg blir med strikke prosjekter. Kua er i allefall gitt bort til en fornøyd ( tror jeg)  mottaker.
Nå blir det snart legge tid, virker som om jeg har litt manko på søvn etter forrige ukes hendelser, så jeg får prøve å ta igjen litt denne uken. Skal prøve å komme med noen blider etter hvert også, har i allefall mange fra søndag, da var Ingrid med på sitt første friidrettsstevne.

Ingen kommentarer: