søndag 8. mai 2011

Ellen Sand gir bort igjen

Har meldt meg på gi bort til Ellen Sand igjen. Hun er nok en gang så snill at hun gir bort en av sine flotte kreasjoner.  Jeg har jo en Ellen Sand kjole fra før og kunne mer enn gjerne tenkt meg en til. Dette er jo en  perfekt anledning til det. Jeg har lenge hatt sansen for disse stjerneteller kjolene, og er jeg så heldig å vinne så tror jeg at jeg ønsker meg en slik.  Er det flere som ønsker å delta er det bare å gå inn her, hun har nemlig flere kjoler å velge mellom.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Her er visst sommeren kommet innom på vissit igjen, så dagen i dag blir nok tilbragt utendørs. Her drevet med litt kaos kontroll  nå i helgen og i går fikk vi kjørt unna mengder med rask som har hopet seg opp. Så i dag blir det nok fortsettelse for å få ting i orden, bla i mine blomsterbed. De har så langt i år blitt forsømt.  Har også noen maleprosjekt på gang, vi har nemelig hentet hjem noen gamle møbler etter besteforeldrene til Terje og de trengte et strøk maling eller to før de får plassen sin. Kommer nok bilder av de etterhvert også tenker jeg. Ha en flott søndag alle sammen!

Ingen kommentarer: