onsdag 4. mai 2011

Vår og travle dager

Da er våren helt klart kommet til Tranghaugen for fullt. Det oppdages nye skudd både i bedd og på busker for hver dag som går. Og jeg rekker ikke over halvparten av alt jeg så gjerne skulle ha gjort. Men nå er jeg i allefall i mål med rakingen for denne gang, så nå gjenstår det bare å få orden i bedene. Og det er ikke bare bare. Satser på å få kommet litt mer ajour i løpet av helgen, for jeg har bestillt govær til denne helgen også.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Strikkingen har stagnert litt med at goværet har kommet og at jeg har mange andre prosjekt på gang. Det meste av tiden går nå med til planleggingen av årets 17mai. Her på bygda er det nemelig slik at 7klasse hvert år har ansvaret for arrangementet, og i år har altså klassen til Mads det ansvaret. Så de siste ukene har det vært noe møte virksomhet i den forbindelse,  det er ganske mange ting som skal koordineres. I tillegg er ungene godt i gang med øvingen til skuespillet som de ska underholde med. Det er øving to kvelder i uka og litt i helgene også. Ja, også har vi jo bruktbutikken som skal gå som vanlig oppe i det hele, så starten på denne måneden  byr nok ikke på mye fritidsproblemer. Men vi kommer nok i mål i år også.

Ingen kommentarer: