fredag 6. mai 2011

Nytt vidunder

Da har mor i huset vært å invistert i nytt vidunder til huset, nemelig ny støvsuger. For en stund siden tok den gamle veldig billige støvsugeren min kvelden. Men etter  som jeg syntes det var et pes og støvsuge og kun har en matte i huset så mente jeg den gang at jeg skulle klare meg uten støvsuger.  Etter hvert som dagene gikk ble jeg vel mer og mer klar over hvor ofte jeg egentlig har behov for en støvsuger. Matten under stuebordet bar vel til tider preg av det også. Det ble nemelig veldig tungvindt og ut med matten hvergang helgavasken skulle tas eller at noen hadde spist litt potetgull. Så da var det bare å finne en ny løsning på det.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Noen stor støvsuger som stadig blir i veien og som det blir et pes å ta fram var jeg helt klar på at jeg ikke skulle ha. Her skulle det nemelig bli lettvindt, og det har det nå også blitt. Jeg har allerede brukt den flere ganger og er svært så fornøyd. Tenker faktisk å se om jeg får støvsugd i bilene også i løpet av helgen, så nå skal det i hvertfall bli pent og rent rundt meg. Ve, hvor lenge denne iveren over husarbeid varer gjenstår å se, jeg kommer vel fort tilbake til gamle synder tenker jeg.

2 kommentarer:

Aase sa...

Den støvsugeren er super. Veldig bra kjøp.

Tranghaugen sa...

Er veldig fornøyd så langt i allefall og angrer ikke på at det gikk med litt penger på vidunderet. Nå er bilen også shinet, så dette lover bra :)