torsdag 4. november 2010

Venter pakke i posten

Nå har jeg gjort det igjen, altså shoppa på nettet. Utrolig hvor mye fint man finner på det store internettet altså, å ikke minst hvor utrolig lettvint det er. Denne gangen er det ei bok som ventes i posten. Kommer nok noe mer snart også, men det er julegaver, så det kan jeg jo ikke røpe her riktig ennå.




Denne boka synes jeg så veldig spennende ut, og siden jeg er i skikkelig strikkemodus for tiden passet det jo kjempe bra. Blir en liten førjulsgave til meg selv den der tenker jeg. Ellers så strikkes det litt avhvert fortiden innimellom all jobbingen som er nå, men det er mye jeg tenker skal bli julegaver, så da blir det ikke noe å vise fram her med det første. Men den som venter på noe godt osv....
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: