torsdag 25. november 2010

Kaldt

Huttetu, nå er det kaldt her altså. Det ser ut som om vi har fått den stabile vinteren som jeg i grunnen ønsker meg. Jeg misliker vinteren sterkt når det bare er slaps og blankis. Men jeg skulle gjerne ha sett at temperaturen steg noen grader i allefall for når termometeret viser to sifret med minus grader blir det litt mye for min del. Nå ønsker jeg meg litt mer snø og litt mildere vær.




Vel, det er vel ikke så mye å gjøre med dette været uansett, vi får ta det vi får. Nå ser det jo også ut som om kulda skal vare en stund framover, så da er det vel bare å kle seg godt. Jeg har forresten flere prosjekter på strikkepinnene nå som jeg håper vil gi varme til mottakerene. Terje ønsker seg ny lue, så jeg får vel strikke noe til han også for engangs skyld.



Bildene her er tatt fra stuevinduet her i dag når vi kom hjem i fra skolen. Frostrøyken har ligget over fjorden i hele dag. Det blir i allefall noen flotte fotomotiv når været er så flott.
Ellers så fyker dagene avgårde og jeg rekker knapt nok å henge med. Denne julen kommer litt vel fort på meg kjenner jeg. Men det er jeg vel ikke alene om. Nå er det helg for barna her i huset( og for mor også...), for i morgen er det planleggingsdag for skolene og barnehagene i kommunen vår. Related Posts with Thumbnails Så da satser vi på å få unna en del ting til advent i allefall.

Ingen kommentarer: