lørdag 13. november 2010

Julen nærmer seg

I løpet av sist uke har det gått opp for meg at det snart er jul, og tiden går litt raskere enn hva jeg helt klarer å henge med på. Lista med julegaver er fortsatt lang, for ikke å snakke om de 48 kalendergavene jeg kun har to uker på meg til å fikse. Og jeg som skulle være ute i god tid i år. Hm, ett eller annet har visst skjedd underveis.....




Men når det gjelder pynt til huset så er jeg i rute. Ikke det at jeg egentlig trenger å kjøpe inn noe heller, når jeg tenker på alle de kassene med julepynt som befinner seg på mørkloftet her. Men så er det jo så mye fint man kommer over da. Det øverste bildet her viser den nye telysstjerna mi som jeg kjøpte på perfect home party forleden. Den er mye finere i virkeligheten enn det som kommer fram på bildet her, for ikke å snakke om hvor fin den er med lys i.


Denne julekurven "fikk" jeg også med meg hjem fra det samme partyet. Har en plan med den til jul også.
Julekulene på stettfatet her har jeg kjøpt på bruktbutikken. Jeg så de hadde gjort noe av det samme med rødejulekuler i ett av julebladene jeg har kjøpt, så da måtte jeg selvsagt prøve når jeg kom over alle disse herlige kulene. Denne uka har vi nemlig tatt fram julevarene på bruktbutikken, og det var litt for å si det sånn. Så om det er noen som er opprådd for julepynt, juleduker eller julegardiner så er bruktbutikken på bygda stedet.

Nå er vi snart klare for å gå litt lengre oppe i bakken her å feire to års dag. Der regner jeg med at det blir fullt hus og stormende jubel. I morgen er det korseminar til Ingrid samt elgsodd til svigers som står på planen, så før vi vet ordet av det er vel denne helgen også over og vi er ennå litt nærmere jul...

Ingen kommentarer: