onsdag 17. november 2010

Hekling

Nå tror jeg jammen meg at jeg har lært meg å hekle. I allefall så har jeg klart å få til denne smekken, og jeg er svært så fornøyd selv. Mine heklekunnskaper har tidligere begrenset seg til å hekle en kant rund strikkeplagg, og det har jeg i tillegg brukt veldig lang tid på å få til. Jeg er langt i fra noen reser med heklekroken ennå, men nå har jeg i hvertfall fått troen på at jeg kan klare å få til noe.





Men ennå så går det nok mest i strikking. Nå har jeg flere prosjekter på pinnene, noe skal bli julegaver (om jeg blir ferdig...) så da blir det lite å vise frem her ennå. Nå begynner så smått julemodusen å komme for fullt også. Mandag var jeg på bytur og fikk unna en del julegaver samt kalendergaver, så nå er jeg ikke fullt så stresset med tanke på alt som gjenstår.





Må bare ta med et bilde av stjerna mi med lys i til slutt. Jeg er så fornøyd med den, den er så flott når det lyser i den, og den er mye finere enn på bildet i katalogen. Den blir nok hengende en stund over jul også, satser på å ha den framme i hele vinter.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: