fredag 9. juli 2010

Stemningsbilder fra Tranghaugen

Med det flotte sommerværet som har vært her den siste uka har utsikten fra Tranghaugen vært ekstra flott om kveldene. Skyene har fått flotte farger og laget et virkelig flott skue fra sofa kroken her.



Jeg må selfølgelig ut med fotoapparatet å prøve å forevige det vakre skue, men siden jeg har langt igjen før jeg har lært meg alle funksjonene til kamera er de fleste bildene tatt med autofokus.



Hva alle de andre innstillingene er til er for meg ennå uvisst, men jeg prøver litt fram og tilbake innimellom og noen ganger slår jeg til å får et bra bildet. Det som er så synd er jo at jeg kan ikke forklare hvordan jeg gjorde det ettterpå....



Vel,uansett så er jeg svært så fornøyd med kameraet så langt, jeg får i allefall mye bedre bilder enn hva jeg gjorde med mitt gamle. Det klarer til og med jeg å se....

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: