onsdag 7. juli 2010

Malevær

I går var det perfekt malevær, og selvsagt har jeg noen maleprosjekter pågang nå også. Denne gangen er det spisestuebordet som skal få seg en makeover.




Slik så bordet mitt ut før jeg startet med forvandlingen. Bordplaten bar litt preg av å ha vært mye i bruk. Bordet ble kjøpt like etter at vi flyttet hit så da er det vel snart 8 år så da er det vel ikke rart at det ubehandlede treet har fått litt medfart.





Foreløpig er det bare bordplaten som jeg har rukket å gjort noe med, men jeg skal nok få tatt resten av bordet også. I tillegg har jeg en plan om å male stolene også, og de bør vel få nytt trekk som passer bedre inn etterhvert. Men en ting av gangen her. Første del av prosjektet er jeg i allefall svært så fornøyd med.




Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: