lørdag 17. juli 2010

Et lite livstegn her i fra en sen nattetime. Her har det vært sommer i dag, skikkelig sommer også. Der var nemelig slik en stund at det var like varmt inne som ute og kanskje ennå varmere. Så da har jeg ikke fått gjort alt jeg skulle ha gjort, men jeg får prøve på nytt i morgen. Her nærmer det seg 7 års dag, så da er det bare å hive seg rundt og vaske og bake. Ikke akkurat favoritt aktiviteter i denne varmen.




Bildene denne gangen er fra forrige uke, da hadde vi jo også noen goværs dager. Da var vi bla på VG lista topp 20 i byen, noe som ungene koste seg masse meg. Vel, jeg hadde det vel ikke så allerværst jeg heller, men jeg tror Terje var den som hadde det best. Han fikk nemelig gå rundt på biltema alene i 3 timer uten noe som helst mas i fra oss :)


Ingrid var jo så heldig å få tak i disse kule solbrillene som de kastet ut blandt publikum. Svært så fornøyd selv i allefall.




Da skal jeg finne sengen min og håpe at jeg får noen timer med søvn. Jeg har en lei tendens til å sove dårlig når det er varmt, men vi får satse på at denne natten blir bra.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: