onsdag 3. februar 2010

Strikker og strikker

De siste dagene skulle jeg ønske jeg hadde mer tid til strikkingen min, de få timene på kveldstid går så alt for fort unna, og jeg rekker ikke alt jeg har lyst til å strikke. Men heldigvis så går det framover med noe også da.





OL - genseren som jeg holder på med til Mads mangler nå kun en arm. Ja, også montering etterpå da, noe som skal bli spennende å se om jeg klarer å få til på egen hånd. Jeg er nemelig ikke noe glad i å strikke gensre uten raglanfelling, så da blir det veldig sjelden at det gjøres. Men jeg skal i allefall prøve før jeg gir opp. Den siste armen skal jeg prøve å få strikket litt på mens jeg er på foreldremøte i kveld ( det gjelder å utnytte tiden maksimalt vettu;) )



Et annet prosjekt som jeg skulle ha gjort ferdig for lengst er juleengelen min, men den ligger fortsatt i kurven. Nå er den i allefall strikket ferdig og tøvet, mangler bare å montere samt strikke ansiktet, noe som er gjort på kun kort tid. Må vel snart ta meg sammen å få det gjort. I dag har jeg forresten også kjøpt meg mer garn ( og jeg som ikke skulle gjøre det, jeg skulle jo bruke noe av det jeg har....) Jeg kom over noen flotte oppskrifter i Viking garn (på tykke pinner) så da klarte jeg ikke å motstå fristelsen. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal i allefall gjøre ferdig genseren til Mads før jeg begynner på noe nytt, så vil tiden vise hvor lang tid det tar.



Nå skal jeg prøve å få litt orden i huset her, det bærer preg av at mor i huset har vært på jobb hver dag i det siste, så blir det karusellrenn med Ingrid før det blir noen timer på foreldremøte etter det. Så da får vi nok denne dagen til å gå også.

Ingen kommentarer: