lørdag 20. februar 2010

Noen oppdateringer

Her er det omsider vinterferie, noe som har vært etterlengtet både til mor og barn. De siste ukene har gått unna i turbofart så her har vi så vidt klart å henge med. Nå ser vi fram til ei rolig uke uten noen planer hvor vi bare skal ta livet med ro og kose oss masse. I dag tar vi turen til byen for å besøke mormor og morfar. Kanskje blir det tid til litt shopping også.

Jeg skrev tidligere om tunikaen jeg strikket til Ingrid, og her kommer noen bilder av den. Ingrid har for lengst begynnt å bruke den og er stor fornøyd.




Denne gikk det fort og strikke, er strikket på pinner nr7 så jeg trengte ikke mange dagene på den. Skal se om jeg får laget noen pulsvanter og leggiser også, har litt garn igjen som det kan være kjekt å få brukt opp. Men det får vente til OL-genseren til Mads er ferdig. Nå har jeg ikke mye igjen på den, for det ordnet seg med garn da jeg var i byen på tirsdag. Så da er det bare å henge i så blir den vel ferdig før OL er over.





Ellers så har jeg mange flere strikke prosjekter på gang. Har så vidt begynnt på et sett til Ingrid med lue, votter og leggiser i viking garn. I tillegg har jeg et par mønster hefter liggende hvor jeg har sett meg ut flere ting som frister. Så får vi se hva det blir til. Jeg skal jo bli tante igjen i april, så kanskje er det snart på tide å strikke litt babyklær.





Til slutt et lite bilde av de skjønne barna mine. Dette er vel heller sjeldent å se, for som regel er de som hund og katt og krangler så busta fyker. Men de glimter til innimellom og da er de jo bare helt herlige.


Ha ei fin hælg alle sammen!

Ingen kommentarer: