onsdag 24. februar 2010

OL-genseren

Da kommer det omsider bilder i gutten i den mye omtalte OL-genseren. Er bare så fornøyd med å omsider ha fått den ferdig. Nå er jeg kjempe glad for at jeg ikke la den bort da ting gikk litt på tverke. Gutten ble jo også fornøyd, og bare det er mer enn nok for mamman.




Neste prosjekt er allerede godt i gang, dette skal bli lue til Ingrid i tillegg skal jeg strikke votter og leggiser i samme garn.




I dag har jeg og Ingrid vært på bytur og bare kosa oss masse. Hadde ikke noe spesiellt vi skulle kjøpe heller, vi bare kikka på det som falt oss inn. Jeg kjøpte bla mer garn, denne gang er det planer om å strikke babyklær. Det er jo bare fem uker igjen til jeg blir tante igjen, så da får jeg prøve å få ferdig noe innen den tid.




Disse bildene er tatt i kulda de siste dagene. Når det er så kaldt som dette så blir jo landskapet utrolig vakkkert. Men det har vært litt i kaldeste laget for oss nå, får håpe at det blir litt mildere de siste dagene av vinterferie uka, slik at vi kommer oss litt ut også.


Ingen kommentarer: