mandag 1. februar 2010

Mathiasbesøk

Denne helgen har det vært super tempo her, ikke fordi vi har hatt så mange planer. Men vi har hatt besøk av tantebarnet mitt Mathias på snart to år, og han er en liten herremann med et høyt tempo. Så her var det bare å henge på fra tili morgen til sent på kveld.



Her har han rigget seg til for å følge med på båtene som går inn og ut fjorden her, vi har jo panoramautsikt for det. Ikke like populært når det ikke var noen båter der, men det var det lite jeg kunne gjøre med gitt.



Tror ikke denne lille krabaten var helt fornøyd med tanta si som til stadighet kom med kameraet og ville ta bilder av han, han ville iallefall ikke smile noe særlig til meg. Uansett så tror jeg han har hatt en fin helg hos tante og onkel på bygda, vi har kosa oss masse, selv om jeg må innrømme at jeg synes det er godt at mine barn begynner å vokse til å bli litt mer selvstendige. Man ser det ekstra godt når man har hatt småbarn i huset igjen.

Ingen kommentarer: