mandag 12. oktober 2009

Så spennende

Selv om jeg synes det er litt i tidligste laget at det nå begynner å florere julevarer i butikken, må jeg innrømme at jeg har kjøpt to juleblader allerede. Det er jo bare så spennende med disse bladene med masse vis av inspirasjon. Min unnskyldning er at om jeg skal lage noe til jul må jeg begynne nå hvis jeg skal bli ferdig....




Jeg vet det er en dårlig unnskyldning, for det er sjelden jeg lager noe i fra alle disse bladene som jeg kjøper hvert år. Men det er spennende å sitte her å drømme seg bort litt i allefall. At julebladene er så tidlig i butikken kan jeg leve med, men at det allerede nå er kommet pepperkaker og julebrus synes jeg er litt i tidligste laget, det er jo tross alt to og en halv mnd til jul. Tror de fleste er enig med meg i dette altså, tenker på de som jobber i butikkene, hvor lei blir ikke de allt dette julestyret. Ja, ja, sånn er det visst bare, jeg skal i allefall kose meg med julebladene mine de nærmeste dagene, for her er det nemlig høstferie og været innbyr nok til mest tid innendørs.





1 kommentar:

Aase sa...

Jeg har kjøpt meg akkurat de samme bladene, og har allerede testet ut et par oppskrifter.