torsdag 15. oktober 2009

Pakke fra panduro

Tidligere denne uka fikk jeg pakke i posten fra Panduro ( ikke helt uventet altså, jeg hadde selv bestillt varene..) Å så mye spennende som jeg fikk ( eller kjøpte...) Jeg har nok noen timer framfor meg med diverse hobbyprosjekter nå.





En ny scrappbocking album hadde jeg også bestilt, har bare fire ubrukte liggende fra før... men så ligger jeg ca et år etter med å få bildene i album også da. Så her er det bare å kaste seg ut i det.


Disse søte hjerte eskene har jeg en plan med og, tror jeg skal finne noen flotte ark å lime på, så kan de jo brukes til gaveesker, kanskje allerede til jul ??



Siden jeg har en ide om at jeg skal prøve meg som sydame er det jo en selvfølge at jeg må ha litt sy tilbehør. Så nå har jeg ikke noen unnskyldninger for å ikke gjøre ferdig mine tidligere påbegynnte syprosjekter.


Til slutt bestillte jeg en overraskelses pakke til 99kr, og den var vel verdt pengene sine. Tror nok jeg kommer til å bruke det meste som var med i den, bare jeg finner tid til det. Jeg har jo så mye som jeg kunne å tenke meg å gjøre hele tiden. Jeg bør vel snart begynne å innse mine begrensninger og fokusere på noen få ting, hvis jeg skal ha håp om at noe skal bli fullført.

Ingen kommentarer: