tirsdag 20. oktober 2009

Flere prosjekter

Som følge av min handlerunde hos panduro har jeg fått mange prosjekter å holde på med. For i den pakken befant det seg bla noen wall-stickers, som jeg hadde sett for meg ville bli stilige nede på kjeller stuen. Problemet var at veggen skulle ha vært litt glattere enn hva den var her. Her er det nemelig gammel strie som er malt, og å fjerne den er ikke noe alternativ akkurat nå. Så for å få dekoren til å stitte måtte jeg frem med tapet limet, som jeg til alt hell hadde litt stående av.




Det var litt kluss for å få det til å henge til og begynne med, men det ble da til slutt. Nå gjelder det bare å finne et bilde som passer inn på veggen der, samt å få festet ledningen til lampa ( det vistes mye bedre på bildet enn hva det gjør når jeg kommer inn i rommet, tror jeg er blitt vant til å se den henge slik.....)




Ingen kommentarer: