onsdag 28. oktober 2009

Pickles

I dag tenkte jeg at jeg skulle anbefale en super side som jeg har kommet over på nett. Her finner du alt mulig av oppskrifter innen strikking og hekling, samt noen bakeoppskrifter også. Har ikke rukket å prøve så mye fra siden deres ennå, men har lovt meg selv at det skal bli. Hadde jeg bare hatt noen flere timer i døgnet, eller om jeg kunne ha brukt all fritiden min på hobbyprosjekter og bare latt matlaging og husarbeid bare ligge, så skulle jeg ha klart å få unna noen flere prosjekter. Men, men noe må man jo ha å drømme om å se fram til. Det kommer nok en dag at jeg også får mye tid til overs. Inntil da bruker jeg mye tid på å legge planer og drømme meg bort i ting jeg har lyst til. Så ta en titt inn på siden, det anbefales virkelig:

www. pickles.no


Foto: pickles.no

Ingen kommentarer: