søndag 4. oktober 2009

Rommet til Mads

Her ser dere storgutten vår Mads, han begynner virkelig å bli en kjekk ung mann nå. Tenkte jeg skulle ta med litt bilder fra rommet hans, har hatt en liten rydde runde der nede i løpet av uka her. Tiltross for at han har veldig lite leker på rommet nå, så klarer han på en eller annen måte å rote masse. Men nå er det rent og pent ( så lenge det varer...)





Dette bildet av meg og Mads synes jeg er så flott, jeg er virkelig glad for at vi fikk det den gangen for mange mange år siden da vi bodde på Gjøvik. Det pynter opp så fint på rommet.






Dette bildet er tatt i fra døra og inn på rommet til Mads. Ikke store plassen han har å boltre seg på, men til en gutt som stortsett leser i bøker eller spiller på pc`n er det vel stor nok.




Her er jeg innefor døra og har snudd meg den andre veien. Senga, pulten m pc`n og bokhyllene er det som befinner seg på rommet, men som sagt mer enn nok å skulle holde orden i.



Donald pocket er en gjenganger blandt "litteraturen" til gutten. Vi må vel snart invistere i en ny, for nå begynner det å bli fullt.


Så til noen detalj bilder; taklampa ble byttet ut da han fikk nytt rom i fjor. Det var ikke like stor stas med Ole Brumm lengre...



Her ser dere Mads sitt eget kunstverk som han laget på skolen i fjor, moro med noe som er laget selv også.




Diplomen fra da han var med i Lanoungen konkurransen er stas å ha. Han var nå allerede da en liten sjarmis :)





Dette var litt av rommet til Mads, jeg får vel ta noen andre rom i huset etterhvert også. Må bare få ryddet og vasket der også.

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Tusen takk for hilsen hos meg,jammen en fin gjeng du har!!
Anette:-)