mandag 23. mars 2009

Mere maling...

Ny uke og jeg er igang med å male igjen. Kun litt små ting igjen på kjellerstuen nå, så er den ferdig. Planen om å tapetsere er foreløpig lagt på is. Mulig det blir noen nye møbler isteden. Nå holder jeg på å male skap og litt annet småtteri. Så vil tiden vise om jeg begynner med ennå mer når jeg er ferdig.


Jeg har jo så mye annet jeg skulle ha gjort også, så jeg får se hva jeg finner ut av. På håndarbeidsfronten har det vært noen rolige uker. Men jeg har fått gjort ferdig noe som har ligget lenge i kurven, bla denne ponchoen til dukka, den mangla jo bare en heklet kant. Og nå som jeg så smått har lært meg å hekle hadde jeg ingen unnskyldning.
Ingrid har fått en ny tunika som jeg har strikket av noe gammelt garn jeg hadde liggende. Pels garn er jo toppers for ei lita prinsesse. Svært så fornøyd ble jenta hvertfall.

Ingen kommentarer: