tirsdag 31. mars 2009

Syprosjekter

Ja, nå har jeg også prøvd meg som sydame. Merker fort at jeg ikke har så veldig mye erfaring på det området, men med litt trening, så kan kanskje dette også bli sånn nogenlunde... Forrige uke dumpet det nemelig ei ny bok ned i postkassen her ( ja, jeg har glemt å avbestille fra hobbyklubben igjen....) Boken var fin den, så da fikk jeg litt inspirasjon til å sy. Alt ser jo så forbasket enkelt ut.... men det er virkelig noe annet å skulle gjøre det selv. Så i går kom symaskina frem og jeg fikk satt de små grå i gang, for nå skulle det virkelig sys her. Startet ganske enkelt med å legge opp noen bukser som har ligget både vel å lenge, jeg måtte jo bli venn med symaskina igjen. Så kom mønster og stoff frem og etter mye grubling frem og tilbake klarte jeg og sy en kjole til Ingrid. Synses faktisk den ble ganske bra til å være første gang jeg syr noe annet enn rett søm. Nå har jeg virkelig fått troen på at dette kan jeg klare, så gjenstår det bare å se hva fremtiden bringer...

Ingen kommentarer: