torsdag 19. mars 2009

Tiden går

Hu og hei hvor dagene går. Trodde jo virkelig jeg skulle klare å holde denne bloggen sånn noenlunde oppdater når jeg allikevel går hjemme om dagene, men i det siste har jeg vært sløv på det området gitt. Det mangler vel egentlig ikke på noe å skrive om heller, men dagene går uten at jeg får gjort noe med det.
Noe av grunnen er vel at jeg har begynnt å pusse opp litt igjen... da blir fokuset på å få ting ferdig. Men som vanlig når jeg er igang, så dukker det opp nye ideer underveis.. Ja, hva skal jeg si... ting har en tendens til å utarte seg litt. Nå holder jeg i allefall på med kjellerstuen. Skulle i første omgang bare male taket. Nå er det gjort og i tillegg er snart veggene ferdige også...vurderer nå om jeg skal legge tapet der det fra før er strie. Har sett for meg at det kan bli veldig fint. Så da gjelder det bare å få overbevist min bedre halvdel om det samme.
Kjellerstuen her i huset er jo ett kapitell for seg selv, den er ikke så veldig mye brukt, noe jeg tror kommer av at rommet er overfyllt med rot. Som bildene under viser så er det en salig blanding av møbler og rot. Skal prøve å få tatt en opprydding med det samme jeg holder på nå.

Ingen kommentarer: