søndag 22. mars 2009

Vår?

I går var jeg overbevisst om at våren var kommet hit til Tranghaugen, men i dag tidlig fikk jeg et litt annet syn på saken. Da var det nemelig kommet 15/20 cm med ny snø. Og jeg som hadde funnet fram graniumene mine i fra kjelleren. Ja, ja, de får vel forsatt stå en stund her inne før våren og sommeren kommer for fullt.





Denne helgen har vi vært vært for det meste innendørs, været har jo ikke visst seg fra sin beste side akkurat. Men det er ikke akkurat veldig mye fornuftig som er blitt gjort. Sånne helger er bare kjempe gode å ha innimellom. Forrige helg var det et helt annet tempo her i huset. Lørdag var jeg og Terje i byen og spiste en bedre middag, mens barna var til farmor og farfar og koste seg. Er ikke vær dag at vi er ute og spiser bare oss to, så det var koslig.Søndag formiddag var det igjen klart for bytur. Da med feiring av Mathias sin 1 års dag. (Syns det er helt utrolig at han er 1år allerede, tiden har jammen meg gått fort.)


Her ser dere bursdagsbarnet i stor form :)



Etter en snartur innom leangen ishall for å se Robin spille kamp, ble barna med til mormor og morfar, mens jeg og Terje dro på kino for å se "menn som hater kvinner". Kjempe bra film, som virkelig anbefales. Og før vi visste ordet av det var helgen nok en gang over.

Ingen kommentarer: