onsdag 14. januar 2009

Lucky me

Det er jammen meg ikke så værst å ha bursdag på nyåret. Som tidligere fortalt så har jeg ikke feiret dagen noe særli, men nærmeste familie dukker jo opp. Og da vanker det jo noen gaver. Ekstra heldig var jeg jo som fikk litt penger også, så i går var jenta på bytur. Kunne jo ikke ha noe av at pengene ble liggende her uten å brukes til noe, det er jo tross alt salg i byen :) Så jeg var svært så fornøyd da jeg kom hjem med alle posene mine i går ettermiddag.
Disse plantene og pottene var så heldige å få bli med meg hjem fra Ikea i går. Samt noen lys og annet småtteri, så der forsvant pengene jeg fikk fra oldefar.
Denne lykten og de to små kronene ( telysestaker) kjøpte jeg på Kid for pengene jeg fikk til svigers. Svært så fornøyd med det, jeg får jo aldri nok av levende lys.
Denne bilde rammen og engelen (ja, jeg er klar over at jula er ferdig,men den var så fin og itillegg var den på salg ) kjøpte jeg på Black & White for pengene fra mamma og pappa. Jeg kjøpte også røde liftgardiner til kjøkkenet til neste jul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Vet jeg kommenterer på feil innlegg nå, men da ser du det kanskje fortere:)
Jeg heter Caroline og har en fanside for Celine www.celine-helgemo.piczo.com, søsteren min har en om Malin www.mine-idoler.piczo.com også lurte vi på om vi kunne bruke bildet deres fra julekonserten der?
Vi kommer selvfølgelig å skrive at vi har fått det fra dere.
Vi hadde blitt veldig glade, men det er selvfølgelig lov å si nei:)

Tranghaugen sa...

Heisann:)
Bare bruk bildet dere det er greit ja:)

Anonym sa...

Takk:)