fredag 9. januar 2009

Grått

Ute er det igjen grått, altså typisk trøndersk vinter med regn og is.Det jo kun ett par dager siden vi hadde strålende vintervær og så mye snø at vi kunne grave oss ned i den. Skal si det snur fort. Usj, jeg blir så slapp av dette vært her. I dag har jeg ikke orket å gjøre noe fornuftig, og jeg som skulle rydde bort siste rest av jula i kjelleretg. Hm, kanskje jeg får ånden over meg i løpet av kvelden?? Egentlig så er det vel liten sannsynlighet for at det skal skje, men det er jo lov å håpe.


Ikke mye igjen av vinterstemningen her nei...


I kveld tror jeg faktisk at mors gave til mor ( hehe, ja det er lov å skjemme seg selv bort...) skal nytes

Jeg tror jammen meg at jeg fyller vann i karet, tenner levende lys og tar ett lengre bad. Det gjør godt forbåde kropp å sjel og humøret tenker jeg :)

Ingen kommentarer: