torsdag 8. januar 2009

Hurra for meg :)

Ja,hva skal man si, ett år gamlere. Hm,merkelig nok så merker jeg ingen forandring fra i går. Ei heller fra i fjor. Er det kanskje sånn at alderen kommer snikende uten at vi merker det, og plutselig en dag føler man seg veldig gammel?? Ja,ja samme kan vel det være, alder er jo bare ett tall, og akkurat nå er jeg veldig fornøyd med å være 33år. Passer meg perfekt :)
Så hva har så denne bursdagen ført med seg?? Ingen ting egentlig, feiringa har vi utsatt til i helgen. Har litt bedre tid da,så da kommer svigers og mor og far på pizza. Noen større feiring tror jeg ikke vi legger opp til. Men jeg har nå tatt meg sammen og fått ryddet bort siste rest av jula ( vel å merke i en etasje,kjellerstua gjenstår) samt fått fram litt annen pynt i dag da. Så da måtte jeg fram med kameraet. Jeg ønsker meg jo egentlig ett sånt speilrefleks kamera, men har insett at det kanskje er litt i overkant. Jeg har vel egentlig mer enn nok med det kamera vi har i dag, for jeg kan jo ikke å bruke alle finnesene som finnes på det engang. Men jeg øver og lærer noe nytt hver dag. Så her er en liten smakebit fra Tranghaugen 080109

Ingen kommentarer: