mandag 19. januar 2009

Inspirasjonsbilder

Tror jeg trenger noen inspirasjonsbilder for å komme igang med alle planene mine. De to siste ukene har det gått litt treigt her. Ikke så mye som har skjedd utenom det aller mest nødvendige av husarbeid. Vi får håpe at energien tar seg opp slik at jeg kommer igang med prosjektene mine.


Denne boka dukker snart opp i postkassen her, så da får jeg vel massevis av inspirasjon, gleder meg.


Lille Ingrid skulle hatt en ny ullbukse, og denne buksa og genseren synes jeg var veldig nett. Ikke sikkert det blir ferdig i løpet av denne vinteren, men det kan jo bli engang.



Så var det prosjekt hekling da, kan vel ikke være så vanskelig å få til noen slike oldemorruter? Har angret mange ganger på at jeg aldri tok meg tid til å la farmor lære meg å hekle. Men hvem hadde trodd at jeg skulle få lyst til det da?? Hvertfall ikke jeg i en alder av 13 år.

Det er jo lov å håpe at jeg kunne få til noen sånne søte små til neste advent...lenge til det ennå...

Ingen kommentarer: