fredag 16. januar 2009

Æ har en plan

Høres my bedre ut å si at æ har en plan, for egentlig så er det vel litt nyttårsforsett. Men nå er vi jo kommet så langt i det nye året at det begynner å bli litt seint å komme med nyttårsforsetter. Så da legger vi isteden en plan for at jeg skal få gjenomført noe av dette i løpet av året her. Tenker jeg setter det opp som ei liste jeg, er så mye lettere å holde kontroll underveis da ;)
  • godteri kun i helgene
  • ut på tur, aldri sur (altså; trimme litt )
  • unngå skippertak, ta litt vær dag
  • lære meg å hekle
  • gjøre ferdig juleduken min, som har ligget i dvale 5/6 år

Hm, den ble liksom ikke så lang denne listen min, men jeg har masse annet som jeg gjerne vil få gjort i løpet av året, men det kan jeg vel ikke sette under nyttårsforsetter. Får vel ordne meg enda en liste. Det blir vel mer en ønske liste over alt jeg har lyst til å få gjort. Noe blir vel satt på vent pga penger, jeg burde vel ha satt opp sparing som en av mine nyttårsforsetter.

  • mal taket i kjellerstua
  • mal panelet i kjellerstua
  • sovesofa til kjellerstua
  • nye vinduer på stua og kjøkkenet
  • nytt vaskerom
  • nye vinduer på kjellerstua (det trekker litt med over 30år gamle vinduer)
  • nytt vindu til Mads, samt lysgrav
  • og sikkert ennå mer som jeg kommer på i løpet av året

Ingen kommentarer: