søndag 5. august 2012

Sommerprosjekter

Da er det vel på tide med litt oppdatering fra denne kanten igjen. Tenkte jeg skulle vise frem noen av prosjektene jeg har holdt på med denne sommeren. Disse potetkassene var jeg så heldig å få hos svigerinna mi, de har jo massevis av slike gamle potetkassser i fjøset.




Har pynta de opp litt med noen sommerblomster, hjerter og lykter, og ble i grunnen svært så fornøyd. Ikke så mye som skal til for å pynte opp litt. Eneste minuset er vel at vi ikke har sittet noe særlig utendørs i sommer, iallefall ikke på kveldstid. For når det først har vært fint sommervær en dag så har ikke temperaturen holdt seg til kvelden. Vi er ganske så langt unna noen som minner om tropenatt iallefall.




Vel, vi gir jo ikke opp håpet og har troen på at august vil gi oss litt sommervarme. 
Et annet og litt større prosjekt jeg har holdt på med er denne pallesofaen. Det tok litt tid, men den ble omsider ferdig. Etter at dette bildet ble tatt har jeg flyttet "sofaen" inn i pavliongen og fått en annen madrass til den. Planen var og sy ett trekk til madrassen, men så langt har jeg ikke kommet. Jeg kjøpte meg "vanntett" stoff på ikea, slik at den skal tåle å stå ute i trøndersommeren, og det ser ut som om jeg trenger det også.



Satser på at det blir mer bruk for denne i løpet av august ellers så får vi vel bare håpe på en bedre sommer til neste år.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Bundingen sa...

Det er koselig å pynte opp litt utendørs. Kan ikke tenke på det manglende sommeren, men i går satt jeg faktisk på verandaen og strikka - for første gang i år!
Skulle gjerne hatt en slik pallesofa å sove middag på.

God søndag!

Klem