mandag 30. juli 2012

Feriemodus

Her lever vi fortsatt i feriemodus og bloggen er blitt forsømt over lengre tid. Vi har gjort mye, men alt dette får jeg komme tilbake til når hverdagen er her igjen, regner med det blir mulighet til det da.Men et lite blogginnlegg må jeg vel klare å få til.

 Under her følger bilder av kjolen jeg strikket til 1års dagen til minste lille tantegull. Strikket en Marius seleskjørt i rester etter Mariustunikaen jeg strikket tidligere i år.




Prøvde meg på å  lage popcakes igjen også, med ny og bedre oppskrift denne gangen, så nå ble det mye bedre enn sist.



De ble hvertfall godt mottatt av bursdagsbarnet, som nok syntes det var helt topp å få spise denne herligheten helt på egen hånd. 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Bundingen sa...

Så lekker Mariuskjole! Marius slår aldri feil samme hva vi strikker. Praktisk med selekjole. Den varer lenge.
Morsom "kake" å spise ser det ut til. Herlig bilde!

Ha en fin dag!

Klem