onsdag 16. februar 2011

Påskelue

Min første Kvikk Lunsj lue er ferdig og vi er klare til påske. Kanskje litt i tidligste laget, men jeg måtte bare prøve den. Skal nok ikke se bort i fra at det blir flere av denne sorten. Oppskriften har jeg funnet her, luen er strikket i østlandsgarn på p nr 4 så på litt over en kveld ble den ferdig her i allefall. Lurer litt på om jeg skal prøve å få laget et sitteundelag ut i fra det samme mønsteret jeg, det hadde jo vært knall til påske.


Her er det nemelig vår og påskestemning, for nå er sola framme igjen. Nå er det visst en stund igjen til temperaturene tilsier vår da, men veldig fint å sitte inne å se på. Ikke for det her er det fortsatt feber på Ingrid, så vi må nok holde oss innendørs noen dager til. I dag har hun sovet ganske mye, så nå håper jeg at det snur snart. Jeg har vært på jobb i dag, og siden jeg er så heldig å være ferdig kl12 på onsdager kunne Terje være hjemme fra morgenen av. I morgen blir det min tur til å være hjemme og så satser vi på å være friske til fredag og til vinterferien begynner.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: