tirsdag 15. februar 2011

Lommetøfler

Har strikket nok et par lommetøfler, veldig raske og strikke og så ble jo ikke resultatet så aller værst heller. Oppskriften har jeg funnet på denne siden, så om du har lyst til å prøve deg på et par er det bare å ta en titt.




Denne gangen valgte jeg å hekle en liten kant med fastmasker rundt, utrolig hvor lite som skal til for at det hele blir mye mer dekorativt. Disse er allerede gitt bort i gave. Jeg har et par til som så og si er ferdig, men så gikk jeg selfølgelig tom for garn. Blir litt merkelig å ha de siste ti omg med en annen farge også, så da får jeg vel bare vente til jeg får handlet inn mer garn. Kommer nok til å strikke flere av disse framover tenker jeg.


I dag har jeg vært hjemme med Ingrid som har feber på tredje dagen nå. Akkurat nå sover hun, men formen har ikke vært så allerværst tidligere i dag. Så nå håper vi det retter snart. Kjedelig å bare være hjemme til ei lita frøken som til vanlig er ganske aktiv av seg.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: