onsdag 9. februar 2011

Nye livstegn

Er vel på tide med et lite livstegn her i fra igjen. Jeg er her fortsatt, men det er jo så mye jeg skulle ha gjort og som må gjøres, så bloggen blir litt nedprioritert for tiden. Men nå er det snart vinterferie og det går mot lysere tider, så da satser jeg på at oveskuddet snart er tilbake igjen.



Denne strikkalua er ikke helt ny, men den har ikke fått æren av å bli avbildet her tidligere, så nå var det vel på tide. Jeg strikket den i utgangspunktet til Mads, men han er ikke noe ivrig på å bruke den, så nå er det for det meste jeg som får nyte varmen i fra den. I går ble jeg forresten ferdig med en annen lue, og den ville Mads gjerne ha. Bilde av den får komme en annen gang.


Leggisene til tunikaen jeg strikket tidligere er også ferdige. På bildet hadde jeg ikke engang giddet å feste trådene, men nå er i hvertfall det gjort. Blir ikke helt enig med meg selv om jeg skal ha heklekant nederst slik som på kjolen, i følge mønsteret skal det være, så jeg får se hva jeg ender opp med.
Nå har jeg faktisk flere prosjekt på gang, så det der med å gjøre ferdig en ting før jeg begynner på noe annet varte ikke så veldig lenge.... men jeg har stor tro på at de påbegynnte prosjektene skal bli ferdige i løpet av vinterferien, for nå har jeg fått ennå flere ( ja,det er faktisk mulig...) prosjekter på må gjøres lista mi.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: