fredag 6. november 2009

Små puslerier

Denne uken har gått super fort, her har det vært masse som har skjedd, allikevel har vi fått tid til noen små puslerier. Onsdag er det skolefri for Ingrid, og da synes vi det er ekstra godt å bare kose oss hjemme og ikke legge så mange planer. Denne uken har vi så smått begynnt med juleforberedelser, så Ingrid var ivrig og malte til den store gullmedaljen.





Selv har jeg pyntet noen fyrstikkesker med flotte bilder. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alle ennå, men jeg finner vel ut noe.







4 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Koselig! De fyrstikkeskene er en glimrende ekstragave til den som har alt! :-)

Tranghaugen sa...

Noe sånt jeg hadde sett for meg ja, de blir nok kjekke å ha til å legge ved en og annen julegave. Tror jammen jeg skal prøve meg på å lage noen i litt større utgave også ;)

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

Sååå fine, kan jeg spørre hvor du fikk bildene som du limte på fra? :D

Tranghaugen sa...

Bildene printet jeg ut fra nettet.
Prøv denne adressen så tror jeg du finner dem:
http://www.flickr.com/photos/chicks57/sets/72157601531333325/?page=9