mandag 9. november 2009

Rommet til Ingrid

Forrige uke fikk jeg et innfall om at jeg skulle male rommet til Ingrid, som tenkt så gjort. Planen var egentlig bare å rydde å vaske, men etter at jeg hadde begynnt kom jeg på at det hadde nå vært flott med nymala rom til jul. Så da var det bare å hive seg rundt, jeg kjørte uti bygda og kjøpte maling og svingte malekosten i rekord fart. For egentlig hadde jeg ikke tid til dette heller, skulle jo på indisk aften på skolen og dametreff om kvelden, men har jeg først bestemt meg så var det bare å brette opp armene og sette i gang. Jeg rakk ikke alt første dag, så noe småtteri sto igjen til dagen etter.




Nå ble fargen lys lilla, og de gamle rosa gardinene fikk forsatt være med.





Hjertestolene som Ingrid har fått til onkel Steinar passet godt inn ved bokhylla, og mammas gamle settekasse fikk også komme opp på veggen.




Pulten og sengen byttet plass, så det ble mange forandringer på engang.


Ingrid ble i allefall kjempe fornøyd med lilla rom, kanskje det hadde noe å si at hun ikke visste noen ting om dette før etter at hun kom hjem i fra skolen.

2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefint! :-)

Holder på med et innlegg om å lage julegaver sammen med ungene og lurte på om jeg kunne bruke et/to bilder av de fyrstikk-eskene dere lagde?

Linker selvsagt tilbake! :-)

Tranghaugen sa...

Det kan du bare gjøre vettu :)